Poštu z vaší domény lze vzdáleně spravovat i ve vašem Gmail účtu.
Pro kompletní správu pošty z vaší domény je potřeba nastavit Odesílání i Příjem pošty, postup vysvětlený níže.
Odesílání pošty
1. Po přihlášení do Gmail účtu přejděte v sekci Nastavení (ozubené kolečko vpravo nahoře) do záložky Účty a import. V sekci Odesílat poštu jako vyberte možnost Přidat další e-mailovou adresu.
2. Po otevření okna zadejte jméno, které se bude zobrazovat příjemcům vaší pošty a e-mailovou adresu, ze které chcete poštu odesílat. Pokračujte tlačítkem Další krok.
3. V dalším kroku zadejte tyto údaje a potvrďte tlačítkem Přidat účet.
- Server SMTP: mail.shopmaker.cz
- Port: 25
- Uživatelské jméno: [adresa e-mailové schránky] (např. info@mojedomena.cz)
- Heslo: [heslo zadané při vytvoření schránky]
Příjem pošty
1. Po přihlášení do Gmail účtu přejděte v sekci Nastavení (ozubené kolečko vpravo nahoře) do záložky Účty a import. V sekci Zkontrolovat poštu z jiných účtů vyberte možnost Přidat e-mailový účet.
2. Po otevření okna zadejte e-mailovou adresu, ze které chcete poštu přijímat a pokračujte tlačítkem Další.
3. Následně ponechejte zaškrtnutou volbu "Importovat e-maily z mého druhého účtu (POP3)" a pokračujte tlačítkem Další.
4. V dalším kroku zadejte tyto údaje a potvrďte tlačítkem Přidat účet.
- Uživatelské jméno: [adresa e-mailové schránky] (např. info@mojedomena.cz)
- Heslo: [heslo zadané při vytvoření schránky]
- POP server: mail.shopmaker.cz
- Port: 110