Nápověda pro e-shop
od systému ShopMaker.cz

Google AdWords

Oslovte své potenciální zákazníky pomocí reklam Google AdWords zobrazených v části sponzorovaných odkazů vedle výsledků vyhledávání. S inzercí Google AdWords prostřednictvím klíčových slov s platbou za proklik platíte pouze za výsledky, tedy v případě, že uživatelé na vaši reklamu kliknou.

Měření konverzí

Měření konverzí pomáhá zjistit, zda vedou kliknutí na reklamu na vašich stránkách k žádoucím aktivitám zákazníků. Pokud zákazník dokončí akci, kterou jste určili jako hodnotnou, jedná se o konverzi, u e-shopu to bývá nejčastěji provedení objednávky. Nastavení měření provedete v sekci Nastavení > Propojení > Google pod záložkou AdWords.

Zadat je potřeba hodnoty Číslo konverze a Štítek konverze, které získáte po vytvoření konverze v účtu AdWords.

Vytvoření konverze v AdWords (nové prostředí)

  1. V účtu AdWords přejděte do sekce Nástroje > Měření > Konverze.
  2. Pomocí tlačítka "+" vytvořte konverzí akci typu Webová stránka.
  3. Zadejte název, kategorii, hodnotu a počet dle vašeho uvážení a pokračujte tlačítkem Vytvořit a pokračovat.
  4. V další kroku Nastavení značky vyberte možnost Použít Správce značek Google, zde najdete zmíněné hodnoty číslo konverze a štítek konverze.

AdWords - Vytvoření konverze

Vyzkoušejte e-shop na 30 dní zdarma
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Rozumím