Oslovte své potenciální zákazníky pomocí reklam Google AdWords zobrazených v části sponzorovaných odkazů vedle výsledků vyhledávání. S inzercí Google AdWords prostřednictvím klíčových slov s platbou za proklik platíte pouze za výsledky, tedy v případě, že uživatelé na vaši reklamu kliknou.
Měření konverzí
Měření konverzí pomáhá zjistit, zda vedou kliknutí na reklamu na vašich stránkách k žádoucím aktivitám zákazníků. Pokud zákazník dokončí akci, kterou jste určili jako hodnotnou, jedná se o konverzi, u e-shopu to bývá nejčastěji provedení objednávky. Nastavení měření provedete v sekci Nastavení > Propojení > Google pod záložkou AdWords.
Zadat je potřeba hodnoty Číslo konverze a Štítek konverze, které získáte po vytvoření konverze v účtu AdWords.
Vytvoření konverze v AdWords (nové prostředí)
- V účtu AdWords přejděte do sekce Nástroje > Měření > Konverze.
- Pomocí tlačítka "+" vytvořte konverzí akci typu Webová stránka.
- Zadejte název, kategorii, hodnotu a počet dle vašeho uvážení a pokračujte tlačítkem Vytvořit a pokračovat.
- V další kroku Nastavení značky vyberte možnost Použít Správce značek Google, zde najdete zmíněné hodnoty číslo konverze a štítek konverze.