Nápověda pro e-shop
od systému ShopMaker.cz

Google Analytics

Google Analytics nejen umožňuje měřit prodej a konverze. Nabízí také aktuální informace o tom, jak návštěvníci využívají webové stránky, jak se na ně dostali a jak lze zajistit, aby se na ně vraceli. Propojte si e-shop s účtem Google Analytics (GA) a sledujte chování vašich zákazníků přímo z vašeho e-shopu. Nastavíte tak v sekci Nastavení > Propojení > Google pod záložkou Analytics.

Po propojení tohoto nástroje s e-shopem je potřeba ještě zvolit konkrétní GA účet, pro který se budou návštěvy měřit.
Propojení můžete kdykoliv zrušit tlačítkem Odpojit Google Analytics.

ShopMaker - Propojení s Google Analytics

Nastavení elektronického obchodu

Díky přehledům elektronického obchodu můžete analyzovat, co a jak uživatelé na vašem webu nebo v aplikaci nakupují. Najdete zde informace o produktech a transakcích, průměrné hodnoty objednávek, konverzní poměry elektronického obchodu, počty dní do objednávky a další údaje.

Funkci elektronického obchodu doporučujeme zapnout. Nastavíte tak ve službě Google Analytics na kartě Správce v sekci Nastavení elektronického obchodu. Pro více informací navštivte podrobnější návod Nastavení měření elektronického obchodu.

Google Analytics - Nastavení elektronického obchodu

Vyzkoušejte e-shop na 30 dní zdarma
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
Rozumím