Google Analytics nejen umožňuje měřit prodej a konverze. Nabízí také aktuální informace o tom, jak návštěvníci využívají webové stránky, jak se na ně dostali a jak lze zajistit, aby se na ně vraceli. Propojte si e-shop s účtem Google Analytics (GA) a sledujte chování vašich zákazníků přímo z vašeho e-shopu. Nastavíte tak v sekci Nastavení > Propojení > Google pod záložkou Analytics.
Po propojení tohoto nástroje s e-shopem je potřeba ještě zvolit konkrétní GA účet, pro který se budou návštěvy měřit.
Propojení můžete kdykoliv zrušit tlačítkem Odpojit Google Analytics.
Nastavení elektronického obchodu
Díky přehledům elektronického obchodu můžete analyzovat, co a jak uživatelé na vašem webu nebo v aplikaci nakupují. Najdete zde informace o produktech a transakcích, průměrné hodnoty objednávek, konverzní poměry elektronického obchodu, počty dní do objednávky a další údaje.
Funkci elektronického obchodu doporučujeme zapnout. Nastavíte tak ve službě Google Analytics na kartě Správce v sekci Nastavení elektronického obchodu. Pro více informací navštivte podrobnější návod Nastavení měření elektronického obchodu.